DPM z godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi”

O tym, że Klienci są największą wartością firmy wiedzieliśmy od zawsze. Nasze podejście zostało teraz jednak docenione godłem „Firmy Przyjaznej Klientowi”, które otrzymaliśmy podczas oficjalnej gali, 12 listopada w Warszawie. To dla nas bardzo ważne wyróżnienie, które tylko potwierdza nasze hasło „Dbamy o Ciebie – personalnie”. nbsp;

nbsp;„Firma Przyjazna Klientowi”nbsp;to jedyne na polskim rynku Godło przyznawane na podstawie pozytywnych doświadczeń i niezależnych opinii Klientów.nbsp;Otrzymują je te firmy, które pozytywnie przejdą rzetelne badania Customer Experience, sprawdzające całość wrażeń jakich doświadcza Klient podczas komunikacji z firmą. W tym roku Godło „Firmy Przyjaznej Klientowi” otrzymało tylko 28 polskich firm. Wśród nich były największe spółki z branży finansowej, energetycznej, czy też technologicznej. – Od początku istnienia w naszych działaniach dbaliśmy przede wszystkim o budowanie relacji z Klientami. To najciekawszy element naszej pracy – mówi Agata Hagno, prezes DPM.

Według badań przeprowadzonych przez PBS DGA, Godło „Firmy Przyjaznej Klientowi” rozpoznaje blisko 7 milionów Polaków.nbsp;Organizatorem całej inicjatywy jest Fundacja Obserwatorium Zarządzania. Jest to instytucja otoczenia biznesu (IOB), zajmująca się problemami przedsiębiorczości, wdrażania innowacji oraz edukacji ekonomicznej społeczeństwa i biznesu. nbsp;nbsp;

nbsp;