Kolejny projekt badawczy DPM-u w trakcie!

Tym razem wspólnie z Forbes’em oraz Kobold Public Relations realizujemy projekt badawczy, którego celem jest sprawdzenie, czy referencje w dzisiejszych czasach rzeczywiście mają znaczenie w kontaktach handlowych.

Mamy nadzieję w ten sposób uzyskać cenne dla nas wszystkich informacje, które pozwolą lepiej zarządzać procesem pozyskiwania oraz wykorzystywania rekomendacji w procesie dbania o swój wizerunek jak również we wsparciu sprzedaży.

Zachęcam do poświęcenia kilku minut na krótką ankietę, która znajduje się pod linkiem:

https://docs.google.com/forms/d/1IgUJKCQGkXpol0Ehh3CQLocaJkZkZB9ba2ajd9adJ90/viewform

Dodatkowo zapraszam do lektury na powyższy temat na łamach Forbes’a:  http://www.forbes.pl/czy-referencje-firm-sa-istotne-badanie,artykuly,180035,1,1.html