Test kompetencji DISC

Czy chciałbyś poznać swój styl komunikacji, zdobyć zaufanie otaczających Cię ludzi, czy też poznać swoje mocne strony, które pomogłyby Ci w osiąganiu lepszych wyników? Jeżeli na powyższe pytania odpowiedziałeś twierdząco mamy dla Ciebie propozycję.

Wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów wprowadzamy nową usługę – Test Kompetencji DISC, który da Ci informacje o stylu komunikacji, wrodzonych predyspozycjach, indywidualnym podejściu do współpracy z klientem, czynnikach motywujących do osiągania efektów, poziomie decyzyjności, odporności na stres, postawie wobec zmian, umiejętnościach analitycznych, preferowanych rolach zespołowych czy wartościach w miejscu pracy.

Zarządzasz zespołem lub dopiero go tworzysz? Nie od dzisiaj wiadomo, że odpowiedni pracownicy na odpowiednich stanowiskach mogą zapewnić firmie sukces. Jeżeli potrzebujesz zatrudnić na konkretne stanowisko właściwą osobę lub zatrzymać najlepszych pracowników, podnieść efektywność zespołu sprzedażowego i obsługi klienta, szybko i skutecznie wdrożyć zmiany w zespole lub firmie, rozwiązać konflikt w zespole, czy też rozwijać umiejętności przywódcze swoich pracowników zachęcamy do skorzystania z narzędzia, jakim jest Test Kompetencji DISC.

DISC to narzędzie badające style zachowań opracowane na podstawie badań amerykańskiego psychologa, Williama Marstona (1893-1947). Nazwa testu to akronim powstały od angielskich określeń poszczególnych stylów: Dominant (Dominujący), Influencing (Wpływowy), Steady (Stały), Compliance (Sumienny). Co ciekawe, każdy z nas ma w sobie te 4 style zachowań (DISC), ale w różnym stopniu ich intensywności. Jeżeli chcesz dowiedzieć się, który właśnie Tobie lub Twojemu zespołowi jest najbliższy zapraszamy do współpracy.